صفحات

۱۰ فروردین ۱۳۸۹

بس کن پله

دینوسیله نهایت خشم ، انزجار و چندش خود را از تقلید های کودکانۀ  " پله " ( بازیکن سابق فوتبال ) از شخص خودم ( خویشتن! ) اعلام می دارم.
چکیدۀ مصاحبه اخیر پله را بخوانید:

" « انگليس و آرژانتين، از شانس بيشتري براي قهرماني در اين رقابتها برخوردارند » "
" « براي فوتبال دوستان، فوتبال روبينيو شادتر است و توجه بيشتري را به خود جلب مي کند. اکنون براي برزيلي ها بسيار مهم است که کاکا از نظر شرايط فيزيکي آماده و خوب باشد.» "

ای که چه ؟ ورداشتی زارتی پیش بینی های من رو از جام جهانی آینده تو مصاحبه ات گفتی که چی رو ثابت کنی ؟! ها ؟! میخوای بگی مثلا فوتبال میفهمی ؟ والله اگه بفهمی ! میخوای بگن پله خیلی اینکاره س ؟ والله اگه بگن !
دیگه عالم و آدم میدونن که بنده گفتم در جام جهانی آتی ، اینگیلیس (!) و آرجانتین (!) اگر بهم نخورن فینالیستن و اگر بهم بخورن بریتانیا قهرمان میشه ! چرا اسکی تو این گرما ؟!
در رابطه با این پرت و پلاهایی که راجع به روبینیو گفتی ؛ منظورت چیه " بازی روبینیو شاده " ؟! مگه روبینیو آهنگه ؟ مگه روبینیو ملودیه ؟! مگه اشکین گوش میدی ! خاک بر سرت !
در رابطه با شرایط جسمانی فیزیکی کاکا ؛ توقع داشتی شرایط شیمیاییش مناسب باشه ؟! بس کن عزیزم .
نکن برادر رنگین پوست من ! نکن ! نزار از اون حرف های نژاد پرستانه بزنم و تو را از خویشتن مایوس کنم ؛ نزار بگم پسرت رو با چند کیلو مواد مخدر گرفتن ! نزار !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر