صفحات

۲۶ اسفند ۱۳۸۸

چه میخواهی از این حال خرابم

آقا من خسته شدم ؛ دیگه اعصابم نمی کشه ... تا کی باید حرف های یه تخمه فروش احمق رو گوش کنم که الان گزارشگر شده و بگم بنده خدا نفهمه نمیفهمه ؟!
یعنی تو این مملکت هیچ کسی نیست که بتونه از جواد خیابانی کم تر خز و خوز بگه تا بیاد جاشو بگیره ؟! آقا من خسته شدم
سال های سال هست که اهالی فوتبال دوست از این شخصیت عرفانی تنفر خاصی دارن اما انگار نه انگار ... یه حرکتی یه اعتراضی ... بسه دیگه ؛ آقا من خسته شدم
چرت و پرت های جواد خیابانی دیگه دیشب واقعا "  کشنده " بود ؛ ( اگر مطمئن بودم همه خواننده های وب بلاگ مرد هستن حتما از یه صفت فاعلی استفاده میکردم ! ) به صحبت های دیشب استاد جواد خیابانی در بازی چلسی - اینتر توجه بفرمایید :
{ داخل این شونگولک { } هرچی مینویسم توضیح بنده هست ! }
  • { ساعت 01:30 بامداد ؛ آخرای بازی هست } استاد خیابانی : بازی زسکا-سویا رو هم بعد این بازی " بشینید " ببینید !
  • { مورینیو داره یه سری دستورات تاکتیکی رو به استفان کامبیاسو میده } جواد تپلو : اونجا مورینیو و کامبیاسو دارن صحبت میکنن ؛ به چه زبونی نمیدنم ؛ کامبیاسو آرژانتینیه و زبونش اسپانیایی ؛ مورینیو پرتغالیه و زبونش ... { چند ثانیه سکوت کرد ؛ فهمید چه گندی زده ! } به هر حال با هم صحبت میکنن !
  • { بدون شرح ! } نتیجه رو اون گوشه میبینید ؛ چلسی با گلی که نزده 0 و اینتر با گلی که زده 1 !
  • { تابلو ترین پنالتی سال اتفاق میفته ؛ تو یه صحنۀ کرنر والتر ساموئل (دفاع اینتر) دروگبا (مهاجم چلسی) رو بغل میکنه و میخوابونه زمین! ؛ صحنۀ آهسته این صحنه پخش میشه} ج. خیابانی : ممممممممممممم {فکر میکنه !} با این دوربین نمیشه تشخیص داد آفساید بوده یا نه !!!
  • { یه صحنۀ عادی فوتبال } این حرکت اصلا آفساید نبود ؛ اصلا ! 0 در 100 آفساید ! { اگر بنا باشه رو هر توپی گزارشگر بگه آفساید بوده یا نه که ... ! }
و در پایان قصد دارم اشاره کنم که آقا من خسته شدم !

توضیح ضروری:
(هرگونه توهین به هر نوع شغلی از جمله تخمه فروشی تکذیب میشود)
(هرگونه توهین به هر نوع جواد خیابانی تایید میشود)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر