صفحات

۵ بهمن ۱۳۸۹

جواد خیابانی فرمود (قسمت چهاردهم)

ایران و کرۀ شمالی - جام ملت های آسیا 2011 قطر - شنبه 1389/10/25
  1. پاس نسبتا خوب از بچه های ایران که به کره ایی ها میرسه !
  2. پانزده دقیقه استراحت می کنم بعد با شروع نیمه دوم در خدمت شما خواهم بود
  3. از هر جای ایران یه نفر تو تیم ملی داره بازی میکنه ؛ یعنی همه جای ایران سرای من است
  4. الان بازی دقیقه هفتاده ؛ ولی کاشکی دقیقه نود بود و ما بازی رو برده بودیم
  5. این بازیکن نیمۀ اول دفاع راست بازی کرد؛ ولی الان داره بک راست بازی میکنه [ اگر اومدی انگلیسیش رو بگی که دفاع و بک یکی هستن! اگر نه؛ که بک تو فوتساله، نه فوتبال ! ]
  6. خوبه! این حرکات وقت بازی رو میگیره
  7. این کره ایی ها به ما گل نزنن؛ هرچقدر که دوست دارن به عراق گل بزنن. 4تا 5تا !
  8. شما هم دست بزنید ! شما هم تو خونه هاتون هورا بکشید !
  9. کریم انصاری فرد امید من و تمام ایرانی هاست
  10. خلعتبری بزن !
  11. میره و در صف بازیکنان قرار میگیره
  12. رحمتی توپ رو میگیره و من نفس راحتی میکشم
  13. به من پنج دقیقه فرصت بدید تا با افشین قطبی با او شما رو همراهی کنم !
  14. بچه ها دلاورانه توپ رو تو یه وجب جا نگه داشتن ! [ زمان ما دلاور بودن به افعال بزرگتری دلالت میکرد تا نگه داشتن توپ تو یه وجب جا ! ]

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر