صفحات

۱۲ مرداد ۱۳۸۹

چشممون روشن !

مار تو آستین پرورش میدادیم ؛ هرچی ما صبر و تحمل کردیم ، خودداری کردیم ، خویشتن داری کردیم و کلی کار های دیگه کردیم که در وقت مقتضی لیست اون ها رو در اختیار رسانه ها قرار میدیم ؛ اما به هر حال نرفتیم مه-واره نگاه کنیم ... تلویزیون همساده رو میگم ؛ اصلا حتی یه نیم نگاه یه کانال های بنیان فکنش نینداختیم . غافل از اینکه ...
تلویزیون ملی ... رسانۀ ملی ... برای بنده ( و سایر علاقه مندان به حال و حول ) تصاویر جالب و نشاط برانگیز پخش میکند !
" به طور زنده ! "
جان من ؛ مرگ من ؛ کجای دنیا اینقدر آزادی و رهایی و  لجام گسیختگی و ولنگ و بازی رو با عمق وجود حس میکنید ؟ ها ؟!
شما با مقداری تخمه جلوی تلویزیون پهن میشوید و ضمن تماشای فوتبال که تفریحی سالم میباشد ، مقداری هم صحنه های زن و شوهری میبینید که خیلی هم پاستوریزه نمونید ! به درد آینده تون میخوره !
جا داره صمیمانه به بازیگران و نقش آفرینان این صحنۀ دراماتیک تبریک بگم که خیلی زیر پوستی بازی میکنن و واقعا آدم لذت میبره ! {...} !


جهت افزایش اطلاعات عمومی :
همچین حادثه ایی در منچستر یونایتد هم اتفاق افتاد. بین پل اسکولز و فیل نویل
این هم عکسش

برای دیدن عکس ها در اندارۀ بزرگتر روی آنها کلیک کنید

۶ نظر:

  1. خیلی جالب بود.مردم از خنده
    ممنون که به من سر زدی
    موفق باشی

    پاسخحذف
  2. سبک شیرینی داری در نوشتن
    ممنون که اومدی
    پاینده باشی و پیروز

    پاسخحذف
  3. damet garm kheyli bahal bood agha shervin

    پاسخحذف
  4. سلام عزیزم، وبلاگ خیلی قشنگی داری، بابت نظری که تو وبلاگ منم دادی کمال تشکر و دارم. این مطلبت خیلی خنده دار بود. دوست دارم با هم لینک باشیم، امیدوارم شما هم افتخار بدی و به هم لینک بشیم.
    www.mohammad-cool.blogfa.com
    دوست دارم و منتظرتم

    پاسخحذف
  5. نه منم خبري ازش ندارم. آخرين چيزي كه ازش دارم همينه zansan.wordpress

    پاسخحذف