صفحات

۲۷ فروردین ۱۳۸۹

چی میگی ؟!

فرانک ریتزو ( شهردار فیلادلفیا ) :
خیابان های فیلادلفیا کاملا امن هستند ؛ این مردم اند که اون ها رو ناامن میکنن !

جرج بوش ؛ در کنفرانس خبری ؛ در حال انتخاب اینکه چه کسی سوال بپرسه :
بله خانوم ؟ همین جا ، این خانوم ، نه ، ایشون ، بله ، ردیف دوم ، کنار اون آقا پسری که پیرهن آبی به تن داره ، دستشو گرفته بالا ، اِ ؟ آقاست ؟! متاسفم ! باید مراقب باشم ، ادامه بده ، من واقعا متاسقم ، ادامه بده ، اه ... ! ادامه بده دیگه !

جرج بوش :
من عقاید خودم رو دارم ، عقایدی محکم ؛ اما همیشه هم باهاشون موافق نیستم !

جرج بوش ؛ در پاسخ به سوال یک دانش آموز لندنی که " کاخ سفید چه جوریه ؟ " :
سفیده !

گرگ نورمن ( گلف باز مشهور ) :
من مدیون والدینم هستم ؛ مخصوصا پدر و مادرم !

۳ نظر:

  1. سلام گلم.
    من خیلی وقته قبر و انتظارو ول کردم.فقط یه متن بود.
    عزیزم ممنون از حضورت.

    پاسخحذف
  2. اوووووخی مهندس !!!
    خب منم به مردم خیابونای فبلا دلفیا گفتم....

    پاسخحذف