صفحات

۳ آذر ۱۳۸۹

باهاش ور میرفتم

تو 6.7 ثانیه چیکار میشه کرد ؟
بند کفش رو بست ؟ به یه سوال ریاضی جواب داد ؟ یا یه لیوان شیر که حاوی انواع املاح ضروری برای بدن میباشه رو قلپ قلپ خورد* ؟
خیر ! این عددی که تو سوال وجود داره رکورد جدید حل کردن روبیک کیوب شده ! بلاشک !
اصلا قابل باور نیست که این طفل 15 ساله استرالیایی Feliks Zemdegs تونسته این رکورد رو ثبت کنه؛ اگر فقط یه بار سعی کرده باشید یه روبیک کیوب رو حل کنید میدونید که 6 ثانیه یعنی چی. بنده به شخصه وقتی ابتدایی بودم والدین گرامی برام یه روبیک کیوب خریدن، و من خیلی باهاش ور میرفتم و بالا پایینش می کردم و بعد یه هفته ... بازم نتونستم حل کنم ! و به پدر/مادر خویشتن همی گفتم که : I don't like this game

* = از اشتباه های رایج؛ شیر رو مینوشند ! نمیخورند !

۱ نظر:

  1. معمولا افردی که یک ویزگی منحصر به فرد ذهنی دارند در جای دیگه از بدوی ترین مسائل ذهنی باز می مونن

    پاسخحذف