صفحات

۱۲ بهمن ۱۳۸۸

فرافکنی رویترز در امور اخروی

ما یه ناظمی داشتیم سوم دبیرستان ؛ حرف بسیار خوب و پرمغزی میزد
میگفت : یه دزد رو دیدم داره با اره قفل یه مغازه رو میبره ، ازش پرسیدم داری چیکار میکنی ؟ جواب داد دارم ویالون میزنم !
با تعجب گفتم پس چرا صداش نمیاد ؟! اون دزد به من جواب داد : نترس ! فردا صبح صداش در میاد !
این حکایت رو میتونیم به قضییه امتحانات بنده ربط بدیم که دیروز به خوبی و خوشی تموم شد و من هفت تا آهنگ رو با ویالون اجرا کردم ! حالا صداش کی در بیاد ، چه جوری در بیاد ، چقدر صدا داره رو خدا میدونه !
حالا بپردازیم به چند واقعه :
در کارولینای شمالی که بنده ارادت خاصی به ساکنین این ایالت دارم ، فردی خوشحال و مسرور به اسم Cary سفارش 30 تن برف ساختگی رو میده تا یک پارک زمستونی درست کنه مردم بیان اونجا برف بازی کنن حال کنن ! اما از بد روزگار میزنه همون شب که قرار بوده این پارک افتتاح بشه ، برف واقعی ( از اون راس راسکی هاش ! ) میاد و ... میزنه به کاسه کوزه Cary جون !
جالب اینه که 600 نفر بلیط هم خریده بودن ! نفری 10 دلار !
یه جک بی مزه هم بگم یخ کنیم : طرف میره جشن تولد ، برف شادی میزنن ، سرما میخوره ! ( هه هه هه ! )

در خبرگزاری رویترز اساس و بنیان خبر ، چیزی بیشتر از فرافکنی و بزرگنمایی در مقیاس 1000000:1 نیست !
رهبر پاکستان ورداشته تو خونه س یه بز سیاه رنگ رو قربونی کرده ، رویتر این خبر رو آن چنان با آب و تاب میفرسته رو سایتش که انگار چی شده !
رهبر عزیز پاکستان اعتقاد داره بز سیاه رو کشتن باعث میشه شیطان از کشورش دور شه ، اصلن به رویترز چه مربوط ؟ ها ؟
حالا متن خبر یه جاش خیلی سوژه س ! این خارجی ها که صدقه نمیدونن چیه ، هیچ معادلی هم براش ندارن تو اینگیلیسی ! تو متن خبر به عنوان دلیل ، نوشتن Sadaghah !!!!
برادر / خواهر من !
صَدَقَهَ چیه ؟ مگه عربی تو ؟! یه دفه بگو صدقالله و علی و عظیم دیگه !
بنا به همین سوتی که بنده از خبرگزاری فاسد و دروغ پرداز نام برده گرفتم ، خبر های روز آینده رویترز به صورت زیر پیش بینی میشه :
  • A bride didn't said yes to his future husband until she was paid Zirlafzi !

  • miss zari , while talking to miss kolsoom , pointed to her somewhere and added : last night Haj Agha screwed me !

  • Amir Ghal'e'noee said if we won against korea , Kolo Yom of you opinion was different by 360 degrees  !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر