صفحات

۲۳ دی ۱۳۸۸

اسارت بنده در چنگال آمریکا

بنده به مدت چند روز نبودم ؛ که در این مدت تحت اسارت عوامل آمریکا گرفتار بودم و خارجی ها من رو شکنجه می کردند و ... تند تند بارجوییم میکردند اما من هیچ چیز رو لو ندادم تا اینکه من رو با عزت تمام آزاد کردند.
بنده ایستادگی کردم ؛ بنده نشان دادم (!) که ایرانی میتواند ؛ اگر بخواهد ، و اگر حالش رو هم داشته باشد ،  به هر انچه که میخواهد برسد.
اما در این مدت دستگاه ثبت وقابع 1200 وات ، رکورد های عجیبی را ذخیره کرد که بی کم و کاست تقدیم میگردد.

در ابتدا :
یک زوج پیر که مرگشان به شدت نزدیک بود ( با بیش از 3/4 قرن تجربه ! ) به مناسبت سالگرد ازدواجشون رفتند همونجایی که با هم آشنا شده بودند یه کارایی کردند که در دین ، شرع ، عرف و مرام ما جایی ندارد !

در پس از ابتدا :
در کرواسی ، به تازگی انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده که Ivo Josipovic برندۀ این مسخره بازیهای غربی میشه. اما بعد از چند روز رئیس جمهور جدید پا میشه میاد تریپ محبوبیت بر میداره ، که چی من خیلی رای آوردم !
گفته : من دیگه فیس بوکم جا نداره ! و نمیدونم با درخواست کسانی میخوان تو لیست دوستان من باشند چه کنم !
1200 وات به آقای جوسی پوویچ توصیه میکنه که هرچه زودتر از هرگونه ارتباط با سایت های این چنینی اعلام برائت کند و اشتراک ADSL خود را روی خط محل زندگی اینجانب دایورت کنند. و اگر سوال یا پرسشی دارند ، شب ساعت 21 به درب منزل اینجانب مراجعه کنند.  باشد تا مورد رحمت قرار گیرند -آمین

در انتها :
Cliff Bryant ؛ این اسم رو خوب به خاطر بسپرید.
سپردید ؟ جون من ؟!
این فرد 52 ساله بزرگنرین ضد حال قرن رو خورده ! اون هم تو شب عید خارجکی ها !
این بنده خدا ، نمیدونم چطور میشه ، کجاش میخاره ، با یه شرکتی شرط میبنده که تو شب عید عرض بریتانیا رو طی کنه ؛ میلغ شرط بندی هم 7 میلیون پوند تعیین میکنه !
این خنگول میره و شرطشو ( موقع خوندن این کلمه ، به جای ط میتونید از ت هم استفاده کنید ! ) عملی میکنه و میاد سراغ شرکت که پول رو بگیره ... اما بهش میگن : ای فافا ! ما شرط شما را " به اشتباه " قبول کردیم ! این 40 پوند رو بگیرید و ... درب خروج رو هم که میدونید کجاست ؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر